Home » , , , , , » Blog Yazarlığı Bana Ne Kazandırdı ? #Mim7

Blog Yazarlığı Bana Ne Kazandırdı ? #Mim7

i love blog
Halenur mimlemiş beni bu yazı için, sağolsun.(Ahmet Bilmez de öyle.) Her neyse evet bu yazıya giriş yapmadan önce yazdığım 7.mim yazısı olduğuna şaşırdım vallahi. Bayağı bir mimlenmişiz.

19 Şubat 2012 yılında başlayan bu güzel serüvende bir çok şey kazandım fakat bunların bazılarını aşağıda listeledim.

Blogculuk bana en başta çok iyi dostlar edinmemi sağladı bu yüzden iyi ki atılmışım bu olaya diyorum. Yeni insanlar, yeni fikirler tanımak çok güzel bir şey ve bu insanlarla fikir ve kültür alışverişi yapmak ise benim için paha biçilemez.

İmla ve yazım kurallarına önceden de dikkat ederdim ancak blog yazarlığı ile bu olaya daha da önem vermeye başladım. Yani kitap okumak falan da iyi gelir bu imla ve yazım kurallarına ama blogculuk daha iyi geliyor bence.

İnternet dünyasının sadece Google, Facebook ve Twitter'dan oluşmadığını, gerçekten internet dünyasının ne ve ne demek olduğunu öğrendim.

Web dillerini (CSS, HTML ve xHTML) genellikle yabancı kaynaklardan araştırdığım için ingilizcemin geliştiğine inanıyorum.

Başta söylediğim gibi en büyük kazancım dostlarım oldu.

Mimlendiniz gençler, Ahmet Kaya, Furkan Özden, Onur Batur.

Aslında bu yazıyı okuyan herkes bu mime cevap verebilir.
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net