Home » » Sınavlar ve Etkileri

Sınavlar ve Etkileri

sınav stresi

Üst üste gelen sınavlar ve kafayı yemek üzere olan ben.Haftada 7 saat ders görüyorum.Birde bunun üzerine eve gelip 2 sınava çalışmak.Kafayı durduracak düzeye getiriyor.

Stresten ve bazı şeyleri kafayı takmamdan dolayı saçımda beyazlar çıktı.Yaz tatilinde saydığımda 17 tane falandı.Bu sınavların etkisiyle 30'a yükseldiler.

Yani sınavlarım sayesinde saçımdaki beyazlar arttı.Bununla olsa gene iyi hiç sivilce çıkmazdı bende, stresten sivilce de çıkmaya başladı ufak ufak.Bazen çok geriliyorum bu sınav stresinden dolayı o zamanda kramplar, kasılmalar oluşuyor boyun kısmımda.

Allah'a şükür 1.sınavları atlattık.İnşallah 2. ve 3.sınavlarda bu denli stresli ve gergin olmam.Tatilden çıkıp, bu okul ve sınavların gelmesi alışık olduğum şeyler fakat bu sene üniversite sınavının da yaklaşması ile birlikte stres arttı.

Bu gibi olaylardan uzaklaşmanın en iyi yolu müzik dinlemek, internette takılmak ve gezmek.Bunları gerçekleştirebildiğime seviniyorum.

Bu etkinlikleri gerçekleştirirken hayata bir kez geliyoruz dilediğin gibi yaşa arkadaş ! dediğim olmuyor değil.Diğer bir yandan hayata bir kez geliyoruz ve güzel şartlarda yaşamak gerek ! diyorum.

Sizin anlayacağınız kafamda deli sorular...
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net