Home » » Sağolasın MEB Kardeş

Sağolasın MEB Kardeş

meb logo

MEB bakanlığı bugün açıklamada bulundu.Bundan sonra MEB'e bağlı okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve liseler için kıyafetler okul üniforması dışında giyilebilecek.

Kıyafetlerdeki Sınırlamalar:

Elbet sınırlama olacak :) Kıyafetlere gelen sınırlamalar az çok tahmin ettiğiniz gibi,

  • Öğrenciler, öğrenim gördükleri okulun arması ve rozeti dışında nişan, arma, sembol, rozet ve benzeri takıları takamaz.
  • İnsan sağlığını olumsuz yönde etkileyen ve mevsim şartlarına uygun olmayan kıyafetler giyemeyez,
  • Yırtık veya delikli kıyafetler ile şeffaf kıyafetler giyemez.
  • Vücut hatlarını belli eden şort, tayt gibi kıyafetler ile diz üstü etek, derin yırtmaçlı etek, kısa pantolon, kolsuz tişört ve kolsuz gömlek giyemeyez.
  • Siyasî sembol içeren simge, şekil ve yazıların yer aldığı fular, bere, şapka, çanta ve benzeri materyalleri kullanamaz ve giysileri giyemez.
  • Okul içinde baş açık, saçlar temiz ve boyasız olarak bulunur, makyaj yapamaz, bıyık ve sakal bırakamaz.
 Bu uygulamaya yeni eğitim - öğretim yılında başlanacak.(2013-2014) İsteyen öğrenciler ise yine okullarına özel üniformaları giyebilecekler.

Bence;

Bence bu uygulama gayet iyi oldu.Benim giydiğim üniforma adapte olmamı engelliyordu.Giyinmeme özen gösteririm.Ve sağolsun eski müdür yardımcımız "lila" rengini seçmiş.Ee bizde ne yapalım olmuş bitmiş 3 senedir giyiyoruz bu renkleri.Ben sivil hayatımda bile koyu renklerin dışına çıkmam.

Bazı öğretmenler "alan var alamayan var herkesi düşünmek lazım" diyor.O taraftan bakarsanız doğru.Fakat insan eğer giydiği kıyafet ile mutlu ise bence gerisi vız gelir.

Ayrıca özgür bir ülke diyoruz bu yüzden başkalarının standartlarına göre yaşamak zorunda da değilim.Başkalarının ne düşüneceğini ne hissedeceği de umurumda değil açıkçası.Kendim için yaşıyorum. :)

Her neyse bence bu uygulama gayet güzel oldu.Fakat benim için pek de değil.Son senemde gerçekleşecek bu uygulama ve ben ondan sonra mezun olacağım.Mini mini birler çalışkan ikiler çok şanslı :)
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net