Home » , , , » Neden Blog Yazıyorum #Mim8

Neden Blog Yazıyorum #Mim8

Özgür'ün beni mimlemesi ile bu yazı için bir davet aldım. Aslında böyle bir soru gelse ne derdim diye hiç düşünmedim. Acaba nedensiz yere can sıkıntısından dolayı mı yazıyorum dedim kendi kendime. Ama öyle değilmiş. 5 yaşımdan beri bilgisayar ve teknolojik aletlerle haşır neşirim.

2012 yılına girdiğimiz de kafamda nereden oluştu bilmiyorum bir site kurmak istiyordum. Araştırdım ettim hatta ilk karşılaştığım blog "kralizasyon"dur. -ki o zamanlar blogspot kullanıyordu.- O blogu görüp kendi kendime "Vay anasını adam nasıl yapmış." dedim.

Araştırdım ettim 19 Şubat 2012 de bu blogu kurdum. (O zamanlar Ahmet ile tanışmak aklımın ucundan bile geçmezdi ama şimdi çok değer verdiğim bir insan kendisi)

Konudan şaşmayalım. Bu blogu yazma amacım her zaman dediğim gibi web dillerini daha iyi öğrenmek ve öğrendiklerimi insanlarla paylaşmak. Bir şeyler paylaştıkça kendimi mutlu hissediyorum çünkü bu webmasterlık dediğimiz olaya adım atan ve gözü korkan çok insan var. Bu bilgileri paylaşıyorum ki "O yaptı, bende yapabilirim." demeleri için.

Bu blog da bir şeyler yazdığımda taşları yerine oturttuğumu hissediyorum neden bilmiyorum. Günlük tutmak bana çok saçma gelirdi ama bu blog işi beni benden aldı. -Sanırım bilgisayar içinde olduğundan.-

Aslında tam olarak neden yazdığımı bende bilmiyorum. Mutlu oluyor ve rahatlıyorum sadece. Bu ikisini de neden sayabiliriz.

Mime çok geç cevap verdiğim için mimleyecek birilerinin kaldığını sanmıyorum. Ama okuyan herkes cevap verebilir ;)
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net