Merhaba Minecraft

Minecraft
Selamlar arkadaşlar, bugün itibari ile Minecraft'ı bilgisayarıma kurdum ve ufak bir göz attım. Nereden geldi bu başlama isteği ? Şöyle diyeyim Ahmet ve Furkan'ın bu oyunu sevdiklerini biliyorum ve bazen konuşmalarımız da oyundan bahsediyorlardı. Grafikleri nedeni ile hep olumsuz bakıyordum ki YouTube da bir oyun kanalının Minecraft maceralarını izleyene kadar. Tam 18 bölüm izledikten sonra "Başlamalıyım!" dedim ve hemen Furkan'a bana indirmem için bir link bulmasını rica ettim sağolsun hemen verdi.

Oyunu ilk bakışta çözemedim ancak anladığım şey şu ki bir şeyler inşaa ediyor, topladığımız materyallerden balta, kazma, kürek, kılıç, masa vb. şeyler yapabiliyoruz. Hatta oyunda gece yaratıklar ortaya çıktığı için saklanmamız gereken bir ev bile yapıyoruz kendimize. İzlediğim videolar da ışığın çok önemli olduğunu vurguluyorlardı. Bu yüzden meşalelerimiz ile sürekli bulunduğumuz ortamı aydınlatmalıyız.(Sanırım yaratıklar aydınlık ortamı sevmiyor.)

Belki ilk Single Player maceramı videolu olarak size sunabilirim. Henüz çok acemiyim diyebilirim hiç öyle izlediğim kadar kolay değilmiş belki akşam saati baktığımdan kafamı veremedim tam.Yarın sabahtan iyice bir araştıracağım.

Eğer Minecraft'a iyice sararsam bu oyun ile ilgili paylaşımlar da yapabilirim. ;)

Minecraft hakkında öğrenmem gereken ince/püf noktaları, eklentileri veya diğer her şeyi yorum olarak bildirirseniz çok memnun kalırım. Burada yazımı noktalıyorum, sağlıcakla kalın..

İndirmek isteyenler: Minecraft 1.5.1
Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

Layer"

Reklam

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2014 Film Siteleri - Tüm Hakları Saklıdır
Filmsitelerin.blogspot.comTürkçe Blogger Temaları
powered by Filmsiteleri.net